Mesures de seguretat per a la COVID
TEAMAR news

Mesures de seguretat per a la COVID

En els darrers mesos, ens hem acostumat a sentir aquestes paraules “protocol covid”. Qui ens havia de dir fa uns mesos que aquestes paraules marcarien el rumb de les nostres vides!!! Però sí, la COVID obliga

LC | 0 0

Des de la Junta creiem firmament que s’ha de fer tot el que estigui a les nostres mans per lluitar contra la transmissió de la Covid i per això també tenim un protocol.

En aquest sentit, els pocs que assistiu presencialment a qualsevol activitat de l’associació rebreu en breu el document de declaració responsable, que haureu de tornar signat, conforme no teniu febre, no esteu en quarantena o confinats, etc. Un cop entregat en paper, cada visita o sessió haureu de signar digitalment la declaració.

Protegir la salut dels treballadors i dels usuaris, al mateix temps que garantir l’assistència terapèutica, presencial o telemàtica, al màxim d’usuaris, mentre protegim alhora la supervivència de l’Associació, són els principis sobre els que basem el nostre protocol.  Seguim les instruccions i recomanacions de les institucions.  Per això hem aplicat les següents mesures:

-    Reduir la presencialitat, per mantenir distàncies i reduir l’accés als despatxos.
-    Fer ús de les mascaretes
-    Higiene de mans i neteja de superfícies
-    Ventilació natural.

El nostre protocol segueix les bases del model  “Formatge suïs” per a la prevenció del contagi de la COVID-19, que podeu veure a la imatge-