HOTEL EN PEDREGUER PER ESPORTISTES D’ELIT

HOTEL EN PEDREGUER PER ESPORTISTES D’ELIT

UN EMPRESARI D’ORIGEN RUS VA EMPRENDRE EL PROJECTE DE CONSTRUIR UN HOTEL AMB 46 HABITACIONS A LA URBANITZACIÓ LA SELLA DE PEDREGUER.

ELS DIMONIS INFORMÀTICS | 28 may 2021

Fa 2 anys van començar les obres de l’hotel a la muntanya la Sella de Pedreguer. Consisteix en un hotel de 4 estreles i 46 habitacions. Compta amb un gimnàs de 500 metres quadrats, un spa de 300 metres quadrats i una piscina “semi olímpica”, que es podrà utilitzar tot l’any, ja que a l’hivern ficaran un sostre retràctil.

Una de les característiques d’aquest hotel és la presència d’una clínica especialitzada en fisioteràpia. Des de la nostra població, sols hi ha 2 o 3 quilòmetres aproximadament. L’hotel s’anomena “Élite Sport Point”. Les poblacions del voltant com Verger, Ondara, Dénia i Orba es poden beneficiar de aquest centre d’alt rendiment per la proximitat geogràfica. A pocs quilòmetres hi ha una pista de golf, què si tens habitació assignada a l’hotel pots entrar gratis. L’hotel encara no està inaugurat, quant l’inauguren ja anirem informant per si a algú li interessa anar a gaudir d’ell.

LA VOZ DE LENA
FORMACIÓN SOCIOCULTURAL III