POSSIBLE ASSASSÍ EN SÈRIE EN TERRES VALENCIANES
 
icono de búsqueda de contenidos

POSSIBLE ASSASSÍ EN SÈRIE EN TERRES VALENCIANES

UN POSSIBLE ASSASSÍ EN SÈRIE A LA C. VALENCIANA HA ESTRANGULAT QUATRE DONES.

EQUIP PADE | 7 may 2021


Un possible assassí en sèrie apareix a la Comunitat Valenciana després d’estrangular quatre dones. La primera víctima va ser Alicia Varela, de 45 anys, que va ser trobada a Elx. El seu cos va aparéixer el 6 de novembre de 2020. Va aparéixer al costat de sa casa, a 100 metres de la porta.

 

El 30 de gener de 2021 va ser trobada la segona víctima, Florina Gogos, una jove que portava 23 dies desapareguda. El cadàver va ser trobat per un caçador d’ànecs, estava a uns 160  kilòmetres del primer cos.

 

El tercer cos que van trobar va ser el d’Olga Pardo, que va ser trobada el passat 6 d’abril a 26 quilòmetres del segon cos.

 

L’últim cos va ser el d’una xica colombiana, Andrea J.A., malauradament no sabem la data d’aquest succés, però sabem que és molt recent. El cos va ser descobert al  paratge natural «Clot de la Mare de Déu» de Borriana.

 

Esperem que troben prompte l’assassí i que aquest pague pels seus crims.

Temas relacionados:

Opiniones de este contenido

Esta web se reserva el derecho de suprimir, por cualquier razón y sin previo aviso, cualquier contenido generado en los espacios de participación en caso de que los mensajes incluyan insultos, mensajes racistas, sexistas... Tampoco se permitirán los ataques personales ni los comentarios que insistan en boicotear la labor informativa de la web, ni todos aquellos mensajes no relacionados con la noticia que se esté comentando. De no respetarse estas mínimas normas de participación este medio se verá obligado a prescindir de este foro, lamentándolo sinceramente por todos cuantos intervienen y hacen en todo momento un uso absolutamente cívico y respetuoso de la libertad de expresión.




 No hay opiniones. Sé el primero en escribir.


Escribe tu comentario
* Datos requeridos
Título *
Contenido *
Tu nombre *
Tu email *
Tu sitio web
 
Te recomendamos...
NotiCoba
https://press.parentesys.com/21001/
ANTONIO ESCOHOTADO
https://press.parentesys.com/256/
Noches de jardín
https://www.revistanochesdejardin.com/
DISCERE
https://press.parentesys.com/6628/