XINA ARRIBA A MART
 
icono de búsqueda de contenidos

XINA ARRIBA A MART

AQUEST DISSABTE PASSAT EL ROBOT ZHURONG VA ACABAR UNA ODISSEA DE 7 MESOS DE VIATGE ESPACIAL, PER FI VA ARRIBAR A MART.

EQUIP PIKAXU | 20 may 2021


Xina s’ha convertit en el segon país en arribar amb èxit a Mart quan va trepitjar l’hemisferi nord, conegut com Utopia Planitia, amb el seu nou robot. La cadena pública CCTV va anunciar l'èxit i va començar un especial anomenat “Hola Mart”. Aquest any tres sondes han arribat al planeta roig; de la NASA, la ESA i l’agència espacial xinesa.

 

El viatge del robot xinés va començar el passat 23 de juliol. El coet ha recorregut uns 465 milions de quilòmetres. Segons la CNSA la nau ha suportat el viatge i tots els sistemes estaven en bon estat de funcionament.

 

Sempre que s’envia una missió a Mart ens trobem davant la difícil entrada en l’atmosfera marciana. Per sort aquesta vegada ha sigut un èxit i Xina es troba en disposició d’explorar una regió inexplorada del planeta roig. El robot explorarà una d’aquelles regions que els científics consideren que fa milions d’anys podia tindre aigua líquida en la superfície.

 

Els Pikaxus esperem que les proximes missions a Mart siguen exitoses i ens permeten explorar com cal el nostre planeta veí.

Temas relacionados:

Opiniones de este contenido

Esta web se reserva el derecho de suprimir, por cualquier razón y sin previo aviso, cualquier contenido generado en los espacios de participación en caso de que los mensajes incluyan insultos, mensajes racistas, sexistas... Tampoco se permitirán los ataques personales ni los comentarios que insistan en boicotear la labor informativa de la web, ni todos aquellos mensajes no relacionados con la noticia que se esté comentando. De no respetarse estas mínimas normas de participación este medio se verá obligado a prescindir de este foro, lamentándolo sinceramente por todos cuantos intervienen y hacen en todo momento un uso absolutamente cívico y respetuoso de la libertad de expresión.




 No hay opiniones. Sé el primero en escribir.


Escribe tu comentario
* Datos requeridos
Título *
Contenido *
Tu nombre *
Tu email *
Tu sitio web
 
Te recomendamos...
La variable
https://press.parentesys.com/35960/
NotiCoba
https://press.parentesys.com/21001/
Enfermeria Activa
https://press.parentesys.com/24715/
Ultima News
https://press.parentesys.com/27457/
La Segunda Guerra Mundial
https://press.parentesys.com/57403/