Feia molt temps que no s’escoltava parlar de Matisse, desde que es va traslladar a Nisa, on va conèixer a Renoir. Feia ja temps que no sorprenia un altre cop amb una de les seves pintures, però ho ha tronat a fer. En aquests quadres que ha pintat destaquem ‘fenêtre à nise’ o una serie d’odalisques, que plasmen totalment el seu estil.
Després d’aquesta experiència, Matisse, ha agafat les maletes de nou per viatjar arreu del món. Se sap que vol viatjar a Tahití, on segurament, n’agafarà més influències, i tornarà a fer una gran obra d’art, al que ja estem acostumats.
Esta web se reserva el derecho de suprimir, por cualquier razón y sin previo aviso, cualquier contenido generado en los espacios de participación en caso de que los mensajes incluyan insultos, mensajes racistas, sexistas... Tampoco se permitirán los ataques personales ni los comentarios que insistan en boicotear la labor informativa de la web, ni todos aquellos mensajes no relacionados con la noticia que se esté comentando. De no respetarse estas mínimas normas de participación este medio se verá obligado a prescindir de este foro, lamentándolo sinceramente por todos cuantos intervienen y hacen en todo momento un uso absolutamente cívico y respetuoso de la libertad de expresión.
No hay opiniones. Sé el primero en escribir.